Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
.:K-a-s-i-a-93 Blog:.
Ulubieni












Home

Xięga|Wpis

Avatar

Dodaj do Ulubionych



Links
Gry
Ubieranki
Gotowanie
Moda
Meblowanie
Makijaż
Przemiana
Obsługa klientów
Miłość i randki
Fryzjer


Archiwum
2007
Październik
Sierpień
Lipiec
Czerwiec


About Lay
Lay by* Mija

Make time:4 h
Programs: PSP
Inspirejszyn: Łaka i Kasia =]

Sponsor:



ZaPrAsZaM PoNoWnIe:]:*

Po długiej przerwie

Hey dawno nie pisałam notek myślałam że już nie będę prowadziła tego bloga ale jakoś mi się teraz nudzi i postanowiłam coś tam napisać.Nie pisałam nic bo też nie miałam czasu teraz ta szkoła znowu i już nie prowadze go tak jak podczas wakacji więc jeżeli nie będę dodawała nowych notek to SoRrY ale widocznie nie mam czasu:( ok licze na jakiegoś

...
czytaj więcej lub Głosuj (0)

k-a-s-i-a-93 9/10/2007 20:44:09 [komentarzy 11] skomciuj:)

SIEMA:P

Heja dzięki za tyle komów pod jedną notką i sorki że dawno nie pisałam ale ostatnio coś jestem leniwa i mi się nic niechcę no ale zebrałam siły i pisze noteczke;p Jak tam u was mija końcówka wakacji? u mnie jakoś tam leci...No cóż nastepne będą za rok... POZDRÓFFKA


Głosuj (0)

k-a-s-i-a-93 24/08/2007 12:10:20 [komentarzy 19] skomciuj:)

Na grzybkach;p

Hej na początku chciałam podziękować za tyle komów pod poprzednią notką myśle że pod tą znajdzie się również tyle a nawet i więcej....Niedawno byłam na wsi i byłam w lesie na grzybkach ręki do zbierania to nie mam bo na tyle co się nachodziłam nazbierałam tylko 6 grzybów ale myślę że następnym razem jak pojade na grzyby to uda mi sie więcej ich

...
czytaj więcej lub Głosuj (0)

k-a-s-i-a-93 13/08/2007 12:21:21 [komentarzy 11] skomciuj:)

Heja Heja:)


Siemka sorki że ostatnio ne dawałam notek ale tak jakoś mi się zbytnio nie chciało siedzieć przy kompie wolałam gdzieś wyjść na dwór.Pff...już sierpień i powoli zbliża się rok szkolny ale jeszcze troche czasu i warto myśleć o niebieskich migdałach jak to się mówi.Ja już powoli kończę noteczke bo mi  jakoś pomysły do głowy nie przychodzą o czym by

...
czytaj więcej lub Głosuj (0)

k-a-s-i-a-93 8/08/2007 14:22:27 [komentarzy 12] skomciuj:)

Kilka linków

Hejka postanowilam dodac kilka linków na swoim blogu bo coś tak na nim pusto było narazie dodałam linki z grami dla dziewczyn może niedługo dodam jeszcze z filmikami i teledyskami ale to sie zobaczy myślę że narazie tyle wystarczy.POZDRÓFKA


Głosuj (0)

k-a-s-i-a-93 24/07/2007 17:42:57 [komentarzy 6] skomciuj:)

Nie tylko misie:)

Hej ostatnio coś nie pisałam ale mi sie troszke niechciało bo było tak gorąco ze siedziałam przed wiatrakiem lub byłam na baseniku.Ostatnio tak narzekałam że pada deszcz a teraz wytrzymać powoli nie można ale tak strasznie nie jest bo przecież można sie opalić, acha i może teraz troszke dla odmiany będę dawała inne zdjątka a nie tylko

...
czytaj więcej lub Głosuj (0)

k-a-s-i-a-93 20/07/2007 19:35:54 [komentarzy 7] skomciuj:)

HURA:)

Siemka ale się ciesze zajełam 2 miejsce w konkursie na naj bloga a to dyplomik.POZDRAWIAM


Głosuj (0)

k-a-s-i-a-93 13/07/2007 14:04:47 [komentarzy 26] skomciuj:)

FAJOWO:)

Siemanko ciesze się bo przeszłam do trzeciego etapu w konkursie na naj bloga moze mi się uda i zajme jakieś dobre miejsce kto wie?A oto banerek.POZDRAWIAM


Głosuj (0)

k-a-s-i-a-93 12/07/2007 09:22:00 [komentarzy 1] skomciuj:)

BUZIOLE:*

Hej jestem smutna dlatego że jest brzydka pogoda pada deszcz i nawet na basenik nie można pojechać ale myśle że pogoda sie poprawi i będą upały bo w sierpniu jade nad morze.No coż mam nadzieje że będzie dobrze POZDRÓFFKA.


Głosuj (0)

k-a-s-i-a-93 9/07/2007 22:06:25 [komentarzy 3] skomciuj:)

WITAM:)

Siemanko coś ostatnio nie pisałam no ale teraz pisze i postaram się częściej dodawac notki piszcie do mnie i zostawiajcie adresy swoich blogów a ja jak będę miała czas to będę na nie zaglądała i zostawiała komcie.Hmm...co by tu jeszcze napisać?...niedawno wróciłam z dwóch galerii i rynku uff...ale się nałaziłam więc teraz jakieś zdjątko i lece PAPA


Głosuj (0)

k-a-s-i-a-93 6/07/2007 21:09:05 [komentarzy 5] skomciuj:)